Volejte zdarma 800888879

Obchodní podmínky

Kontaktní údaje

Internetový obchod maxim-pneu.cz, provozován firmou MAXIM Pneu s.r.o.
sídlo: Hybernská 1009/24, Praha - Nové Město, 110 00
provozovna: Petrovice u Karviné 27, Petrovice u Karviné, 735 72


IČ: 24845191
DIČ: CZ24845191 (dodavatel je plátcem DPH)


Kontakty
email: info@maxim-pneu.cz (na dotazy odpovídáme do jednoho pracovního dne)
Tel.: 800 888 879, +420 773 071 542 (v pracovních dnech od 9:00 do 17:00)
Fax: +420 226 013 398


Bankovní spojení
číslo účtu: 280 015 0436/2010 (Fio banka)
________________________________________

1. Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny v bodě Doprava těchto obchodních podmínek. Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

Fotografie uvedené na stránkách obchodu odpovídají prodávanému zboží.

2. Dodání

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 3 pracovních dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem", prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

Doklady ke zboží jsou odesílány společně se zbožím, dojde-li ke ztrátě dokladu během přepravy (týká se převážně pneumatik a podobného zboží) je prodávající povinen na vyžádání odeslat duplikát dokladu elektronickou poštou.

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.

Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč. Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

3. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo objednávky/smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.
Vrací-li kupující zboží osobně v provozovně prodávajícího, vrátí prodávající výše uvedené platby do 3 pracovních dnů od odstoupení od smlouvy kupujícímu.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Vzor/on-line formulář pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde.

4. Platební podmínky

Platit lze hotově, bankovním převodem nebo na splátky formou spotřebitelského úvěru prostřednictvím společnosti Home Credit. V případě platby bankovním převodem je zboží odesláno až po připsání částky na náš účet. Číslo bankovního účtu pro platby převodem je 2800150436/2010 (Fio Banka)..
Jako variabilní symbol použijte číslo Vaší objednávky.
U dobírky probíhá úhrada při dodání zboží zásilkovou službou. Daňový doklad (faktura) je přiložen ke zboží. Ve specifických případech je prodávající oprávněn požadovat výslovný požadavek na osobní sjednání prodeje, popř. uhrazení nevratné zálohy před dodáním zboží. Akční nabídky a ceny jsou platné po celou dobu jejich zobrazení na stránkách www.maxim-pneu.cz.

5. Doprava

O dopravu se stará společnost DPD , InTime nebo PPL. Doprava u pneumatik, alu kol či plechových disků je účtována následovně:

Pneu / ks
1
115Kč
148 Kč
125 Kč
2
125 Kč
156 Kč
125 Kč
3
225 Kč
284 Kč
180 Kč
4
230 Kč
292 Kč
180 Kč
5
330 Kč
420 Kč
230 Kč
6
335 Kč
428 Kč
230 Kč
7
435 Kč
556 Kč
280 Kč
8
440 Kč
564 Kč
285 Kč
9
540 Kč
692 Kč
335 Kč
10
545 Kč
700 Kč
335 Kč
11
645 Kč
829 Kč
385Kč
12
650 Kč
836 Kč
385 Kč
13
750 Kč
965 Kč
440 Kč
14
790 Kč
972 Kč
445 Kč

 

Dopravné u ventilků, olejů, podvozků, autosedaček a obecně u všeho ostatního zboží je účtováno u PPL a InTime  125,- za 1 balík, u DPD 135,- za balík. Náš systém nedokáže vždy správně rozeznat počet možných balíků, proto v jistých případech se může dopravné navýšit (hodně těžké navijáky) - o tom budete samozřejmě informováni.

Běžná rozvozní doba je v rozmezí od 9.00-16.30h. U dobírky zboží přebíráte proti podepsání přepravního listu a tím stvrzujete jeho zaplacení a řádné převzetí. Reklamace zboží poškozeného při dopravě nebude prodávajícím uznána, nebyla-li uplatněna písemně s přepravcem nebo doručitelem.

Vyhrazujeme si plné právo na změnu způsobu dopravy. Nutné je uvést telefonní číslo pro dodávkovou službu.

 

6. Práva a povinností z vadného plnění

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.
U většiny pneumatik se prodávající zavazuje poskytnout kupujícímu bezplatně rozšířenou smluvní záruku v trvání 999 měsíců.

7. Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Formulář ke stažení zde.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Stav reklamace je umožněno sledovat v zákaznickém účtu registrovaného zákazníka. V případě neregistrovaného zákazníka je prodávající povinen informovat kupujícího o stavu reklamace e-mailem.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

8. Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.

Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům.

Prodávající je oprávněn zasílat kupujícímu vlastní obchodní sdělení, jen pokud si je kupující aktivně vyžádá, a to jen do doby, než kupující prodávajícímu sdělí, že zasílání chce ukončit.

Toto sdělení kupující může učinit na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

9. Akce

Položky označené "akce/akční/výprodej" jsou omezeného množství, tyto ceny tedy platí pouze do vyprodání zásob. Dodavatel zboží si vyhrazuje právo na změnu cen.

10. Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

11. Google Analytics

Tato stránka používá službu Google Analytics, poskytovanou společností Google, Inc. (dále jen "Google"). Služba Google Analytics používá souborů "cookies", které jsou textovými soubory ukládanými do vašeho počítače umožňující analýzu způsobu užívání této stránky jejími uživateli. Informace vygenerované souborem cookie o užívání stránky (včetně vaší IP adresy) bude společností Google přenesen a uložen na serverech ve Spojených státech. Google bude užívat těchto informací pro účely vyhodnocování užívání stránky a vytváření zpráv o její aktivitě, určených pro její provozovatele, a pro poskytování dalších služeb týkajících se činností na stránce a užívání internetu vůbec. Google může také poskytnout tyto informace třetím osobám, bude-li to požadováno zákonem nebo budu-li takovéto třetí osoby zpracovávat tyto informace pro Google. Google nebude spojovat vaší IP adresu s jakýmikoli jinými daty, která má k dispozici. Můžete odmítnout používání souborů cookies volbou v příslušném nastavení ve vašem prohlížeči, avšak uvědomte si, že jestliže tak učiníte, tak nebudete schopni plně využívat veškeré funkce této stránky. Používáním této stránky souhlasíte se zpracováváním údajů o vás společností Google, a to způsobem a k účelu shora uvedeným.

12. Zpětný odběr použitých pneumatik

Společnost Maxim Pneu s. r. o., v souladu se zákonem č.185/2001 Sb. O odpadech a o změně některých dalších zákonů (dále jen zákonem o odpadech) a s prováděcími předpisy k tomuto zákonu zajišťuje zpětný odběr a ekologické využití či likvidaci opotřebovaných pneumatik.
Za místo zpětného odběru je určena provozovna na adrese:
Maxim Pneu s. r. o.
Petrovice u Karviné 27
Petrovice u Karviné
73572
Zpětný odběr je zajištěn v pracovních dnech od 8.00 do 16.00. Opotřebované pneumatiky nám můžete také zaslat spediční službou na adresu:
Maxim Pneu s. r. o.
Petrovice u Karviné 27
Petrovice u Karviné
73572
Odeslané pneumatiky spediční službou je nutné označit nápisem "Opotřebované pneumatiky" a číslem Vaší objednávky v e-shopu www.maxim-pneu.cz.

13. Ostatní

Spotřebitelem se rozumí člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2014.

 


Představujeme Vám testy zimních i letních pneumatik od nezávislé společnosti ADAC. Na základě těchto testů zjistíte hodnocení kterékoliv pneumatiky, kterou si můžete z naší rozšířené nabídky vybrat. Zimní i letní pneumatiky jsou testovány především pro Vaši bezpečnost. Zimní pneumatiky jsou testované z hlavních kritérií, kterými jsou sucho, mokro, sníh, led, hluk, spotřeba paliva a opotřebení. Letní pneumatiky jsou testovány z téměř stejného pohledu a to sucha, mokra, hluku, spotřeby paliva a opotřebení. Neváhejte a navštivte sekci testy pneu".

 

Při zakoupení pneu a plechových disků v našem e-shopu Vám nabízíme kompletaci v ceně 80 Kč s DPH / kus!

Kompletní kola již budou vyvážena a nafoukána, stačí jen nasadit na vůz. Pokud máte zájem o kompletaci, vyberte při nákupu pneumatik a plechových disků volbu "Zkompletovat pneumatiky na plechová kola", která se Vám zobrazí v nákupním košíku, následně bude kompletace přidána do objednávky jako další produkt.

Rádi Vám připravíme Vaši objednávku k osobnímu odběru ve výdejním místě v Petrovicích u Karviné.

Rozhodnete-li se pro osobní odběr, zvolte tento způsob ve Vaší objednávce. Po provedení objednávky Vám dorazí potvrzovací e-mail, který si můžete následně zkontrolovat.

Jakmile bude Vaše objednávka vyřízena a zboží připraveno k vyzvednutí, budeme Vás kontaktovat.

Vážíme si opakovaně vracejících se zákazníků, a proto jsme rozhodli o jejich zvýhodnění.

Každému zákazníkovi se automaticky počítají všechny provedené a zaplacené nákupy na www.maxim-pneu.cz. Po dosažení zvolené hranice se automaticky nastaví sleva všech dalších nákupů. A to bez časového omezení!

Hranice a výše slevy: